15 July 2013

Camargue





Camargue is the region near the city of Arles along the Mediterranean sea.  It's known for white horses and flamingos.  I've found the filed is absolutely beautiful.  I saw many horses along the course of driving.  When I come closer to the horses, I found that they are actually very small compares to regular riding horses.

「カマルグ」ここはアールの南で地中海に面した湿地帯。白い馬とフラミンゴで有名らしい。私はこの景色がとても美しいと思った。私の好きなもの、海と馬が一体となっているなんて、夢のような所だ。湿地帯と言っても蒸し暑いわけではなく、乾燥していて風が心地よい。この地域はかなりの数の馬が飼われている。この馬、近くで見ると意外と背の低い馬で、普通の乗馬の馬よりかなり小振りだった。次回は乗馬を楽しみたい。

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.