03 December 2011

Gero Onsen





I visited Gero onsen for the first time.  Gero is located in Gifu and it's considered one of the best three hot spring in Japan.  It was a great onsen and I'd love to visit there again.  

Going to Onsen is the best lesure for Japanese.  It's wonderful experience to relax in natural hot spring and have dinner served in the room.

「下呂温泉」母と一緒に初めて下呂温泉に行って参りました。さすが日本の三大名湯というだけあって温泉は素晴しいものでした。宿泊した宿は老舗旅館で、湯船が大浴場、露天共に広くて深く、とても気持ちがよいお風呂でした。

お料理も新鮮な材料を使った丁寧な料理が美味しくて大満足。昔ながらのお部屋食でしたが、急かされることもなく、サービス行き届いたよい旅館でした。

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.